måndag 19 oktober 2009

Vintage Stories

Idag efter skoldagens slut for jag till stan för att hämta ena sonen som kommit upp från huvudstaden för filmjobb. Jag hann enligt planerna in på en viss affär på premiärdagen för Vintage Stories och lanseringen av den nya kollektionen. Jag tycker om detta vintagemode och det kan man även se på min profilbild. Dagen blev sen och det är trevligt att ha en son hemma. Bilderna  är mindre bra, men ni damer som rör er  i samma "breddgrader" (läs lokaler) som mig vet redan nu vad jag har för tyger på mig när jag vill krypa ur vardagspaltorna...
 
Klänningen med lång ärm går inte under "Vintage Stories", men jag tyckte det stod mitt namn på den redan innan provhytten.
Jag köpte inga kläder på resan utan seglade  förbi den ena klädbutiken efter den andra. Bravo! I nästa inlägg ska jag berätta om de småsaker som fick följa med hem denna gång. Less is more... or... more or less.

3 kommentarer:

  1. Vackra klänningar! För min del blev det endast en brosch.
    annika

    SvaraRadera
  2. Jag var inne i stan igår och tror du inte jag missade att gå ner till nämnda butik!! Hur dum får man vara?
    Fina klänningar du fått tag i.
    Hoppas du har en bra dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Kikade också genom den länken idag. Synd att jag redan hunnit handla julfestklänningar åt flickorna, men desto bättre att jag inte hunnit göra det åt mej själv ;O) Vilken underbar semester du haft. Härliga bilder! Och bryggan gillar jag också :O)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.