onsdag 29 juni 2011

The klänning

Jag blev tokförtjust i Leilas klänning när jag såg reklamen inför "Leila bakar i Frankrike" för någon vecka sedan. Idkade litet detektivarbete och i går köpte kära vänner the klänning åt mig i Stockholm. Om det är rätt modell jag får hem och om den passar kanske jag visar den! :o)
Mmm... så gott hon bakar Leila och i vilken miljö sen! Bilderna kommer härifrån. Härliga dagar nu! Var rädd om dig i solen! Tyvärr får jag ännu sota (fjälla) för att jag brände mig på en båttur i Kroatien. Så dumt! Man lär så länge man lever! ♥

21 kommentarer:

  1. Jättefin klänning på en jättesnygg tjej. Den kommer naturligtvis att bli lika fin på dig.
    Leilas program är härliga att titta på men det blir lite för mycket socker för min del. Jag gillar visserligen sötsaker men där går det lite över gränsen, eller vad säger du?
    Trist med en flagande bränna men det blir lätt så när man inte är van. Jag är lite rödbränd på ryggen efter att ha varit ute på en cykeltur här hemma:((
    Må så gott!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Maria, det blir nog bara skådebröd för mig. Äter sällan bakverk, paj någon gång. Klänningen ser dock rymlig ut! ;o)

    SvaraRadera
  3. Ja det var en underbar klänning..och vilket jobb du ar lagt ner..jag hoppas verkligen att du gillar den när den kommer!!

    Jag älskar alla program med Leila..mest för all härlig inredning!!

    Ha det gott Kram sanne

    SvaraRadera
  4. Ja visst kan solen ge sig till känna i skinnet för oss ljushyade men ååå så underbart med denna värme.
    Den klänningen såg skön ut. Jag har letat efter en sommarklänning men får alldrig till det att köpa en. Hoppas den passar dig.

    SvaraRadera
  5. Håller med dig om att klänningen är fin! Håller tummarna att du är nöjd med den. Kika in i bloggen ifall jag kan fresta dig till mera shopping!

    Ha det gott i värmen! Kram

    SvaraRadera
  6. Bara så himla söt klänning.Vilket jobb.Hoppas att den passar dej bra.Ha en skön torsdag vännen.KraaaM Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Det är väl tur det att vi lär så länge vi lever;) Klänningen är jättefin. Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Vilken söt klänning och den blir säkert fin på dig!
    Leila hon är duktig!
    Kram /bea

    SvaraRadera
  9. Det programmet där hon har just den klänningen gick igår kväll hos oss, och klänningen är så fin. Jag satt och beundrade den hela tiden, vilken tur att du lyckats hitta den. Hoppas hoppas den passar.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. jag hann aldrig titta på första avsnittet av leila i la france, men har precis njutit av avsnitt nummer deux. hon ser så fräsch ut i sina blommiga klänningar, och de är faktiskt precis i din stil. hoppas du trivs i och med nyförvärvet!
    kram

    SvaraRadera
  11. Jag såg en liknande klänning på stranden i går och tänkte att det där var riktigt din stil :) Hoppas att du är nöjd när du får hem den!
    Fint program Leila har.

    SvaraRadera
  12. Hej på dig i sommarvärmen! Jag tittade på Leilas program på min nya laptop innan ögonen slumrade fast i natt... Klänningen kommer att bli så bra till dig har jag på känn... Undrar just hur du lyckades snoka fram vilket märke det var? Bakverken tittar jag gärna på men att laga själv är så mycket krångligare ;O) Plus att allt sätter sig kring midjan!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  13. den klänningen är somrig och fin! Hoppas den passar dig så vi får se den på bloggerskan själv! Njut av dagen!!

    SvaraRadera
  14. Ja den klänningen är just din stil.. Tänk att du hittade varifrån den är...Det bor en liten detektiv i dej !
    Ha det bra ! Idag är det mulet hos oss men mot H.fors ser det klarare ut så det blir säkert fint och varmt..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  15. Tjusiga sommarbilder här nedan!
    Klänningen helt underbar!
    Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  16. Hon lagar underbar mat, är förtjusande söt och har alltid fina kläder! Och du fick tag i den jättefina klänningen, kul! Den kommer att passa dig som handsken så här i sommaren.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  17. Jag blir nog tokgalen i de flesta klänningar hon har och så alla köksaker, vill ha ;) Undrar ju lite var du fann klänningen i för butik?? Christina

    SvaraRadera
  18. En mycket fin klänning.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  19. Jag VILL se Dig i den klänningen:))

    Många kramar Malin

    SvaraRadera
  20. Den klänningen liknar nog dig, så sommarfiiin! Klart du skall visa en bild senare då du har den på dig!
    Njut i sommarvärmen!

    SvaraRadera
  21. Åh jag vill också ha den klänningen så otroligt fin!! Var kommer den i från eller är det en hemlis.-)
    Så grattis till vinnaren i din tävling!!
    Ha en fin kväll!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.