måndag 5 december 2011

Festligt!

5 december - dagen efter bloggträffen. En sån lyckad dag andra advent blev! Ingela har ett otroligt vackert hem och vi som samlades fick en trevlig eftermiddag tillsammans. En upplevelse att minnas och gotta sig över länge!
Det var som sagt knytkalas och vilken fest! Mums, va' gott! Tyvärr har jag inte många bra foton, utan människor, men det har nog andra som var med! Hittills har tvåan och de två sista på listan gjort inlägg om det trevliga.
Tack Ingela för att vi fick komma och tack för den väldoftande gåvan!
När jag kom hem bjöd söner, flickvänner och man på middag. Bättre än så kan en adventssöndag inte bli och den upplevelsen räcker för flera dagar. Må veckan börja bra för oss alla!

18 kommentarer:

  1. Ser att ni alla hade bra dag ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Visst fick vi en trevlig söndageftermiddag !Fina foton du tog. Jag hade fotografer med på mest alla foton jag tog :)

    SvaraRadera
  3. Idel trevliga möten igår då hör jag! Vad söt grisen är och vad fint du har dekorerat nissen med paket. Jag önskar dig en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  4. Roligt att de hade fixat middag tills du kom hem. Jag var mätt hela kvällen efter allt gott jag proppade i mig på träffen! :-)Det var så roligt att träffa alla bloggare!

    SvaraRadera
  5. tack för att du kom och tack för den fina presenten! jag var så glad över att äntligen få träffa dig, du var den enda jag inte hade träffat tidigare.
    kram

    SvaraRadera
  6. Visst hade vi en fin eftermiddag :)
    Det är så kul att se alla olika foton nu i efterhand!
    Jag fick också sätta mig till bords när jag kom hem :)
    Hoppas vi ses snart igen!
    kram!

    SvaraRadera
  7. Va kul, sånt där ska man se till att göra oftare. Visst är det coolt att träffas i r l oxå även om man tycker att man "känner " varann via bloggen.

    Ha en fortsatt bra start på veckan.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  8. Jösses, så mycket fint och läckert både hos dig och Ingela! Jag hade så gärna varit med på ett hörn ;O)

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  9. Ser att ni haft det urmysigt på er träff! Roligt!
    Och ännu mera mat vid hemkomsten ... ;)
    Må gott!

    SvaraRadera
  10. Vilken ljuvlig dag! Härligt att få uppleva såna trevligheter. Det är väldigt roligt att träffa bloggare och umgås lite. Ni verkar ha haft en god träff. Sen att mötas av en middag hemma ...det är bara perfekt.

    Har du sytt den fantastiska kalendern?

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  11. Oj, här var det verkligen festligt, både i de otroligt läckra anrättningarna och tillhörande text och foton. Vilken fin dag ni/du haft!
    Ha en fin självständighetsdag! /Bea

    SvaraRadera
  12. Så roligt ni verkar ha haft det, skönt att hitta vänner via bloggen!!! Grisen på bilden måste nog vara den sötaste jag någonsin sett!!!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  13. Visst får vi minnas den träffen länge framöver, det var så trevligt. Roligt att träffa dig, och tack igen för den lilla gåvan och vinsten!

    SvaraRadera
  14. En riktigt trevlig adventssöndag du hade. Fick äta gott hela dagen.
    Många fina bilder från Alegnis härliga hem. Visst är det trevligt att träffa blogg vänner och prata bort en stund.
    Själv är jag djupt i en blogg svacka nu just...men kanske jag kravlar mig upp igen.
    Ha en skön självständighetsdag!

    SvaraRadera
  15. Förstår att ni hade trevligt, det är ju alltid skoj med olika träffar.

    SvaraRadera
  16. Vad mysigt med en bloggträff,och ni har ätit mycket gott ser jag
    Ha en riktigt bra vecka

    SvaraRadera
  17. Hej, jag hittade din blogg idag och tycker den är jätte fin, fina bilder och rolig blandning! Vilken rolig blogträff ni verkar haft. Välkommen att titta in hos mig! Ha en bra vecka.

    SvaraRadera
  18. Så kul ni verkar ha haft det! God mat och gott sällskap och liknande intressen. Vad är bättre än det?
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.