onsdag 30 januari 2013

à la Lyckoslanten



Redan mitt i veckan och januari håller på att ta slut! Jag får njuta av ännu en ljuvlig bukett i uterummet och det passar extra bra eftersom jag fick rollen som Veckans Bloggare hos Finlandssvenska inredningsbloggar. Du kan läsa mitt inlägg här! Det är så mycket man kommer på att dela med sig av, men blott en bråkdel av allt det där (à la Lyckoslanten) är det som man i slutändan skickar upp i etern. Idag visar jag en komplettering till porslinet med signatur av Ylva Skarp som jag fick med mig från helgens resa och som jag gillar stort - har ju flera av hennes produkter. Skickar "omtanke"...



... och rosor till min fina familj, mina duktiga kollegor och alla er nya som gamla ;o) som tittar in här. Jag inkluderar baksidan av en outfit från Line of Oslo som jag köpte på Creative Lounge i helgen. Kärlek och Fred!

11 kommentarer:

  1. Grattis till veckansbloggare! Kunde inte låta bli att skriva ett inlägg under ditt inlägg i finlands svenska bloggar, för det är bara så att jag blir så glad då din bild dyker upp i blogglistan... Ibland läser jag inte med det samma , lite som att suga på en karamell.. Sparar det bästa till sist..
    Ha det gott! Vi har snöstorm här, typiskt att min äkta hälft är på jobbresa. Brukar va så då han är borta blir det oväder...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Lade också in en kommentar till dig i veckans bloggare,fast jag snubblade på bokstäverna märkte jag efteråt .Kram Nette

    SvaraRadera
  3. Grattis till veckans bloggare, dina bilder är alltid så ljuvliga.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ganska mycket rosa i ditt inlägg idag också:)
    Visst är det fint!
    Den fina vita muggen har jag på jobbet och den smakar så gott att dricka ur.
    Må så gott!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  5. Grattis min vän, du är så duktig! Kram L

    SvaraRadera
  6. Grattis, den utmärkelsen är du värd!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Grattis till det :-)))
    Ylva Skarps porslin är såååå fint speciellt blandat med romantiskt ,
    jag har lovat mig själv att inte börja samla på något mer...
    får se hur länge det håller.
    Ha en fin dag .
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  8. Grattis! Nu har jag inte alls hunnit med här i bloggvärlden igen, men ska kika in och läsa ditt veckans bloggare inlägg :)

    SvaraRadera
  9. Grattis! Det var en mycket välförtjänt
    utnämning. Gillar din nya tröja, så
    fint med peace märket.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Grattis till utnämningen! Den förtjänar du verkligen!
    Ljuva rosor och pasteller, allt i vackra små stilleben = sött!
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  11. vackra bilder.
    Ha en bra kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.