fredag 25 januari 2013

Fredagspicknick



Visst är det väl något alldeles speciellt med fredagar! Så speciellt att man kan ställa till med picknick inomhus mitt i den smällkalla vinter! Det gjorde i varje fall jag... men jag är väl inte som andra ;o) En ny fredagsbukett väntade på mig och likaså ett efterlängtat paket med många frimärken på. Om du undrar över den gröna mattan, så finns den i glasverandan. Skulle gärna ha en stor sådan i mitt klassrum.



Herr Lyckoslanten påstår att han ska ta mig på en resa i helgen.
Får väl se vart det bär. Nu ska vi alla ha en skön början på helgen!

8 kommentarer:

  1. Jag har just haft en liten fredagspicknick med Nasse i famnen...visst kan man ha picknick inne på vintern! Spännande med en resa! Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Ser nästan ut att du har picknick på gräsmattan:) härlig tanke eller?!:)
    Resa...spännande! Har det mysigt!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Trodde tagit en bild från sommaren... Men där kan du ta en picknick nu mitt i vintern... Kunde vara en fin idé att ha mitt i klassrummet. Ja vår Linn är nu på sin praktik.. Det är ju nyttigt att se annat än här i svenskfinland.Hon borde bli klar nu till våren, men kanske fortsätter att studera på hanken, då pojkvännen har ett år kvar i Vasa...
    Jag önskar dej ett spännande veckoslut.
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  4. Spännande! :)
    Va härligt att ha en grön matta att ha picnic på fast då vi saknar riktigt gräs. Mysigt och fint.

    SvaraRadera
  5. Picknick i alla former är supermysigt,
    inne på en grön matta var påhittigt.
    Spännande med överraskning under helgen.
    Ha en toppenhelg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Låter spännande med en överraskningsresa i helgen. Härligt med picknick.

    SvaraRadera
  7. Så härligt med en överraskningsresa...förstår att det är en födelsedagspresent.
    Hoppas ni får en riktigt fin weekendresa!

    Picknick är för den delen inte dåligt på en fredagseftermiddag heller.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Oj så spännande med en överraskningresa! Kanske vi får höra vart du hamnade? Hoppas du hade en fin helg!

    kram Sabina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.