onsdag 9 januari 2013

Här kommer natten


Vi fortsätter där vi slutade senast, nämligen med nattduksbord, tavlor och citat. Arbetsdagarna går så otroligt snabbt. Det känns som om det mest är gomorron och gonatt och som om det där som kallades julledighet aldrig någonsin har existerat! Tänk så otroligt fort man kommer in i rullorna igen! Nu får jag väl erkänna att jag, som nästan aldrig ser på tv annars (förutom en och annan noggrant utvald film någon gång), har låtit Per Morberg m.fl. ta flera timmar i anspråk av mina kvällar denna vecka. ;o)


Så här mitt i veckan fick vi till vår glädje en son som "nattgäst".

11 kommentarer:

  1. Jag instämmer i tanken om gomoronn och gonatt. Det känns faktiskt så ibland.

    Sååå mysigt hos dig med rosa rosor och romantiskt uppåt väggarna med den fina tapeten.
    Ha en fin fortsättning på veckan! /Bea

    SvaraRadera
  2. Nog känns både dagar och nätter ovanligt korta på den mörkaste årstiden av alla... Men glädjande nog går vi faktiskt mot ljusare tider nu! Fina tavlor du har gjort!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  3. Jo det snurrar på värre då man kommer igång med jobbet. Vi har utvecklingssamtalen som börjar redan nästa vecka så denna veckan blir lite dryg på jobb. Men skönt sen då det är gjort och man har fokuserat på målen.
    Sa just till mannen att jag hade tänkt att sy lite men inte hinner upp till symaskinen innan det är sovdags. Men man kan ju inte hinna allt fast just nu försöker jag det.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tror inte jag tidigare önskat dig:
    Gott Nytt År!
    Det var en fin kokbok du hade fått! Visst tänker man alltid i början av året på en nystart, men i år har jag äntligen bytt tanken till handling :) Får se då hur länge det håller i sig...

    Må så gott! kram!

    SvaraRadera
  5. Visst snurrar det på som bara den, ibland hinner man bara komma hem och sedan känns det som om det redan är läggdags. Det ser mysigt ut i ditt sovrum.
    Ha en fortsatt fin vecka och snart är det fredag igen!
    Kam

    SvaraRadera
  6. Ja, det snurrar verkligen och det går fortare och fortare.....vart tar tiden vägen? Fast man lär ju ha roligt när det är så och det är bra. Kul med en son hemma så där!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Ja tänk hur fort man kommer in i rullorna igen, lovet känns verkligen avlägset redan. Så fint du fångat naturens vackra klädsel i förra inlägget.

    SvaraRadera
  8. Ja man slits nog snabbt med av vardagen. Hoppas du får en helg med tid för återhämtning!

    SvaraRadera
  9. Visst kommer man snabbt in i rutinerna igen och dagarna går fort! Jag känner mig faktiskt fortfarande utvilad efter julledigheten, men jag har ju bara jobbat en vecka...! Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.