måndag 14 januari 2013

På köksbordet

 

Så skönt det är att ha städat bort julen och få lägga nystrukna dukar på borden! Ser du den lilla nyckelpigan - usb minnet/minnepinnen - som jag fann hos Clas O? Jag är barnsligt förtjust i dylika prylar och usb-minnen skulle jag inte klara mig utan.


Lilla högtalaren till paddan eller mobilen är också en hit
när jag lyssnar på mina lugna favoriter ;o)


De här rosorna har hållit sig vackra i över en vecka nu.
Små saker som muntrar upp inför en fulltecknad jobbvecka!
En liten måndagshälsning från mitt köksbord. Må väl!




13 kommentarer:

  1. så fina rosor och vacker färg. köpte en bukett nejlikor idag för att pigga upp.
    ~M~

    SvaraRadera
  2. Den minnepinnen var ju tjusig... Och rosorna sen de var ju så otroligt fina piggar nog upp..
    Ha en fin vecka...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Härlig rosbukett! Piggar upp måndagen, helt klart!
    Önskar dig en fin vecka!

    kram Sabina

    SvaraRadera
  4. Härliga rosor höll i en liknande bukett igår ,men dom blev vita .Ha en fin jobbvecka ,nette

    SvaraRadera
  5. Så fint du har det vid ditt köksbord. Förstår att veckan börjar bra med allt det vackra! En nyckelpiga i datorn skulle sitta fint även i min dator.....får lov att besöka Clas O någon dag....

    SvaraRadera
  6. Det var den sötaste minnepinne jag
    sett, och fina rosa rosor. Du har det
    mysigt när du sitter och jobbar eller
    bloggar.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Såna rosar måste man bara älska. Jag hade en likadan bukett för inte länge sen och den var så härlig då de var lite gammaldags i kanten men ändå fresha.

    SvaraRadera
  8. Den där Clas har många roliga prylar som damer gillar! Igen får det bli ett besök =D

    SvaraRadera
  9. Mm, så vackra rosorna är. Nyckelpigan är ju bara för söt! Hög vill-ha faktor på den. Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  10. Nu blir det att ta en tur till Clas O igen, för den där nyckelpigan var ju bara det sötaste jag sett i "datortillbehörsväg". Jag slarvar med mig flera usb-minnen i väskan varje dag och det vore väldigt trevligt att plocka fram en nyckelpiga nästa gång. Så tack för tipset! :-)

    SvaraRadera
  11. Vilka fina rosor! Hoppas veckan har börjat bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  12. Nyckelpigan gillar jag jätte mycket! Du hittar alltid
    så knepiga prylar:)
    Och rosbuketten är så ljuvlig.
    Ha en bra vecka!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.