torsdag 14 november 2013

Trevligheter



Den här veckan bjuder verkligen på allehanda precis som jag förutspådde i mitt förra inlägg. Jag har till och med varit bjuden på ett plastburksparty. I går efter jobb och ett givande möte med kolleger i staden svängde jag in till Cornelia, som hade arrangerat stamkundskväll. Så trevligt!




Det hade dukats upp och man blev serverad läckerheter. Glöggmys!




Jag blev visst tvungen att ta en större storlek på Creamklänningen jag köpte och som jag ska ha på ett annat evenemang denna vecka. ;o))




Kommer du ihåg att jag efterlyste en hälsoblomma tidigare i höst? En bloggläsare i sydvästra delen av landet skickade ett stort paket med sticklingar och dessutom söta, vita hjärtan att hänga i julgranen. Tack till dig! Nu fortsätter vi med denna speciella vecka! So long!

5 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig affär! Och vilka läckerheter ni blev bjudna på, det vattnas riktigt i munnen.
    Ha en bra dag!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. oj,oj så mycket gott som dukats upp :)

    SvaraRadera
  3. Ooo det ser så lyxigt och juligt ut!

    SvaraRadera
  4. så mycket gott.
    Ha en fortsatt fin torsdag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Så mysigt! Hade gärna svängt förbi där jag också, men tyvärr är resvägen lite onödigt lång så här i mörkaste november. Ha det gott!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.