tisdag 24 november 2015

Vacker vinterdag



  Gårdagen var vacker, precis så vacker som man fantiserar att julen kan få vara. Det känns som alldeles nyss när pionvallmo och andra blommor växte för fullt där i  odlingslådorna. 




 Idag är det en månad kvar till julafton, men det lär väl slaska en hel del innan dess. 




 Kanske redan i kväll har jag hört att det ska regna. 




 Men i går njöt jag av dimmorna över fälten och alla tända ljusen inomhus. 




 Den sjätte och sista bilden från i går knäppte jag utanför mitt klassrumsfönster.  
 Naturnära både hemma och på jobb. 




 Önskar dig en vacker dag! 

9 kommentarer:

  1. Vilka underbara rofyllda bilder!
    Jag njuter ♥

    SvaraRadera
  2. Så vackra foton! Ha fortsatt fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Men oj så mycket snö ni fått!!! Underbara bilder, som vackra julkort. Det var ingen dålig utsikt från klassrummet, så fint! Blir lite nyfiken på var i vårt land du bor?

    Skön tisdag till dig
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra vinterbilder. Här på den svenska östkusten längtar vi också efter snö. /Sofia

    SvaraRadera
  5. Tack detsamma till dig!
    Härliga bilder :)

    SvaraRadera
  6. Trevligt att se snöiga bilder!
    Vi har inte fått någon snö att tala om i alla fall.
    Ha en trevlig kväll!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  7. Så där vackert var det ,men kameran var inne för min del ,kramen Nette

    SvaraRadera
  8. Så vackra vinterbilder.
    Regn hos oss, grått och vått. Lite snö hoppas jag på till jul.
    ~M~

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.