söndag 18 september 2016

September är det nya augusti



 Ja, det känns nästan som om september ger oss det vackra väder vi saknade i augusti. I varje fall har jag njutit enormt av det vackra septembervädret och jag har för allt i världen inte velat missa en endaste solnedgång... 




 ... med undantag av här om kvällen när vi lastade en bil full med lärare och for till Nykarleby. Där höll Micke Hermansson en inspirerande föreläsning om "Grej of the day" - något som jag har skrivit om tidigare här.




 Förutom jobb har jag mestadels badat i solglitter och solnedgångar under mina kvällspromenader, både vid strandpromenaden och barndomsvillan. Bäst att passa på när det är läge för det! 




 Må så gott under veckan som kommer! 

 ♥ 

3 kommentarer:

  1. Hej. oj vad roligt att hitta Österbottniska bloggare!! Vilka fantastiska fotografier du har tagit! Nåt av det vackraste jag sett.Extra roligt att se bilder från Vasa.Jag är Vasabo men bor sedan 30 år tillbaka i Stockholm,åker forfarande 2 ggr/år till Öbotten.Önskar dig en skön höst. Maria

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder av solglitter visst har det varit en fin helg ,kramen Nette

    SvaraRadera
  3. Vilka helt underbara bilder kära Ann-Lis! Ljuset är helt magiskt. :) Ja, vilken ljuvlig september vi har fått njuta av. Som en extra sommarmånad. En fin bonus. Nu har sommaren dock fått ge vika för hösten här i Skåne men det är inte dumt det heller. Solsken och löven som skiftar i en mängd olika färger. Otroligt vackert. :)

    Ta hand om dig kära vän och njut av din helg.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.